עו"ד יוסי ויצמן: "השינויים במערכת המשפט צריכים להיעשות בזהירות"

אסתי פלד 2 Comment on עו"ד יוסי ויצמן: "השינויים במערכת המשפט צריכים להיעשות בזהירות"

המשנה לראש לשכת עורכי הדין עו"ד יוסי ויצמן לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "גם בשינויים שרוצים לעשות בבית המשפט העליון צריך זהירות רבה. לצייר את בג"ץ כאויב העם זה סכנה גדולה שיכולה לחזור כבומרנג. גם אני חושב שדרושים שינויים" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד יוסי ויצמן ב"מהדורה המרכזית": "כשמדברים על מערכת המשפט, חייבים לזכור, שהיא גם פותרת גם את הסכסוכים היומיומיים של אזרחי ישראל. בתי המשפט דואגים שיהיה סדר במדינה. צריך מאד להיזהר לא להשליך את התינוק עם המים".

"גם בשינויים שרוצים לעשות בבית המשפט העליון צריך זהירות רבה. לצייר את בג"ץ כאויב העם זה סכנה גדולה שיכולה לחזור כבומרנג. גם אני חושב שדרושים שינויים".

"שהייתה ממשלה עוינת לציבור החרדי והיא גזרה את חוק המעונות, רצנו לבג"ץ והם דחו את זה. גם בעניין הקומה הכשרה הייתה עתירה מוכנה".

"אני הייתי מאד שמח לראות דמות תורנית בבית המשפט העליון. הדמות שלנו כציבור חרדי מעולם לא הייתה טובה יותר, יש עורכי דין חרדים רבים, ואת זה אסור להרוס".

האזינו לריאיון המלא:

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    עוד אחד שהגיע ל'משרה' ונהיה שמאלן…. איך עו"ד חרדי מציע דמות רבנית בבית משפט עליון??? צלם בהיכל??? מועדון השופטים מעולם לא רצה בנו כדתיים וקו לא כחרדים חשוכים אז למי אתה מנסה למכור תותים צריך מהפכה!